دومین جلسه کمیته کارشناسی بررسی، اصلاح و تکمیل دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های صلاحیت حرفه‌ای برگزار شد

۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶ کد : ۶۱۲۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۵
دفتر صلاحیت حرفه ای در جهت اجرای برنامه های خود به ویژه ایجاد زیر ساخت های لازم مانند تدوین و تصویب ضوابط و مقررات در قالب دستورالعمل ها و آیین نامه ها و استفاده از نظرات صاحبنظران و کارشناسان دومین جلسه کارشناسی را با حضور نمایندگان معاونت‌های دانشگاه برگزار نمود.

در آغاز این جلسه سرپرست دفتر صلاحیت حرفه­ای ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم معاونت­ها به دلیل ارائه پیشنهادات سازنده و همفکری گفت:‌ پس از استماع و جمع­بندی نظرات اعضای جلسه و اعمال آنها دستور العمل­ها و آیین­نامه­ها جهت تصویب در شورای صلاحیت حرفه­ای مورد طرح و بررسی قرار خواهد گرفت.

این جلسات با هدف اصلاح و نهایی­سازی برخی "دستورالعمل‌ها و آیین­نامه‌ها" به ویژه در خصوص تاسیس مراکز سنجش و ارزیابی صلاحیت حرفه­ای، کمیته­های تخصصی و نحوه صدور گواهینامه­ها تشکیل می­شود که در دومین جلسه  و پس از ارائه دیدگاه‌های حاضرین، دستورالعمل "نحوه تاسیس مراکز سنجش و ارزیابی صلاحیت حرفه­ای" مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دکتر معصومیان سرپرست دفتر صلاحیت حرفه­ای در پایان ضمن تاکید بر ادامه فعالیت این کمیته، از همه اعضا جلسه خواست تا مطالب مورد نظر خود را حتی خارج از زمان جلسات به هر طریق ممکن به دفتر صلاحیت حرفه­ای اعلام نمایند.

یادآوری می‌شود پیرو تاکید ریاست محترم دانشگاه در خصوص ایجاد زیر ساخت­های لازم در حوزه صلاحیت حرفه‌ای این دفتر با کمک و همفکری سایر معاونت­های دانشگاه اقدام به برگزاری نشست هم­اندیشی با حضور معاونین، مدیران ستادی، روسای واحدهای استانی و کارشناسان نمود و به منظور تدقیق در جزییات کمیته‌ای متشکل از نمایندگان معاونت­ها تشکیل داده است که تاکنون دو جلسه این کمیته برگزار گردیده است.