ملاقات حضوری دانشجویان و همکاران مراکز آموزشی با معاون سنجش و مدیران کل ذیربط

تکریم ارباب رجوع یکی از شاخصهای اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه دانشگاه تلقی میگردد و مولفههایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام امور ارباب رجوع، کیفیت انجام امور، نحوه رفتار و برخورد با دانشجویان و همکاران مراکز آموزشی، هزینههای انجام خدمات، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که ضمن جلب رضایت مراجعین در ارتباط با دریافت خدمات از دانشگاه، موجبات افزایش اعتماد عمومی این گروه که بزرگترین سرمایه و تکیه گاه برای دانشگاه میباشند را نیز فراهم میسازد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی- کاربردی، به منظور تکریم و جلب رضایتمندی ارباب رجوع و ارائه راهنماییها و خدمات لازم و ضروری و نیز دسترسی سریع و آسان مراجعان محترم به ادارات کل ذیربط حوزه معاونت سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه و دریافت اطلاعات مورد نیاز، شرایطی فراهم شده است که همچون گذشته دانشجویان و همکاران محترم مراکز آموزشی به صورت حضوری با معاون سنجش و مدیران زیر مجموعه ملاقات داشته باشند.
هدف از این دیدارها حضور مداوم معاونت سنجش در کنار دانشجویان و رسیدگی مستقیم به مشکلات آنان با ارائه راهکارهای لازم از سوی معاونت سنجش میباشد. دانشجویان و همکاران مراکز آموزشی میتوانند روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 برای بررسی و حل مسائل و مشکلات مختلف دانشگاهی خود با تعیین وقت قبلی (شماره تماس: 82775501) شخصاً با معاونت سنجش دانشگاه دیدار نمایند.